Totalt antall sidevisninger

søndag 8. mai 2011

Min Kjære har hatt 30 Årsdag

Min Kjære Frode har hadde sin 30 Årsdag 27 Februar i år.
Vi skulle sammen helgen ha en liten gårsfest i boretslaget vi bor i. Det ble nøye planlagt at han ikke skulle få vite at jeg skulle overanske han da klokken paserte 24 med kake og bursdags sang fra alle i nabolaget og fra buttene som sto for musikken den dagen.

Håper at han fikk en minnerik og koselig dag.
Jeg selv fikk tårene til å trille da jeg kom ut med bursdagskaken som var ment til 30 man. Men holdt til mye mere enn det. vi spiste kake i flere dager utover uka. Fyllet i kaken var lag nr 1: ett lite lag med krem, friske bringebær, og over disse var det strød biter med mørk sjokolade og så litt krem. Lag nr 2: et lag med krem, friske bringebar og så ett lite lag med krem. Den var bare helt fantastisk. og den er foresten kjøpt hos baker hansen ved togstasjonen i Drammen.
Kaken: med Bilde av Frode på.
Måtte jo også lage han et bursdagskort til den store dagen slik så det ut.
Forside:
 Kortet når det står oppreist:
Kortet fra innsiden:
Forsiden og Baksiden:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar