Totalt antall sidevisninger

søndag 11. mars 2012

Valentin Gave til min Kjære

Hei,

Tenkte jeg skulle dele med dere mini Albumen jeg laget til min Kjære Frode i Valentines Gave.

Den ble ikke rosa og rød, men i min favoritt farge Blå.
Framsiden:




Mitt personlige brev plasserte jeg på nest siste siden i Albumen og til slutt en bilde av oss to for å avslutte det hele.
 Baksiden:
Laget denne på Kokos treffet på Kongsberg i Februar. Og det som var litt gøy var at jeg klarte og vinne søndagens konkurranse med dette bidraget. Ha en fin dag alle sammen.
Og en forsinket Valentines klem til alle mine venner :)

2 kommentarer:

  1. Hei hei. D e mæ.
    Må først si at æ syns ikke d e noe morro å leke me dæ, før du e så super flink å scrappe.
    Å så e du utrolig flink å scrappe, dette albummet du laga e jo bare supert. å så va æ jo så heldig at æ fikk se d når du laga d så.. stor klem å glær mæ til om ei uka da vi treffes igjen.

    SvarSlett
  2. Hei igjen Anita!! Har ikke somlet meg til å besøke deg før nå. Men bedre sent enn aldri..hihi..For hva får jeg se!!!! Et super-flott album du har laget. Snakk om inspirasjon, nå som jeg har planer om å lage et album selv. Kunne ikke passet bedre. :) Håper du har hatt en fin påske! Klem Anne Gro

    SvarSlett